den 23 december 2010

Grattis mosters lilla baby-M som idag blir hela 7 veckor :D
Jag har haft två helt underbara dagar och jag känner mig så mysig och glad inombords. Tisdagen spenderades på Stinsen med syster, hennes man och min lilla baby-M som låg hos mig hela dagen och myste (och vi provkörde lite bärsele också) och kvällen spenderades hemma hos min M och hennes sambo samt hans bästis. Sjukt mysigt.
Igår åkte jag hem till syster på frukost och sen låg jag och baby-M i soffan och kollade på tv och sen somnade vi och låg och tog en powernap ihop, det måste vara det mysigaste som finns btw att sova eller ligga och bara mysa med en liten bebis på magen :) Hur som haver, vid 15 så åkte jag till jobbet och hämtade upp min snubbe C och sen åkte vi till Kista för att shoppa de sista julklapparna och vi passade även på att käka och dra en bio, the unstoppable- helt ok.
Idag är det jobb 06-15 och sen ska jag åka och slåss i mataffären med alla hysteriska människor och sen bär det av hem till mami och papi för att laga juggemat och västebottenpaj (jag) samt julskinka och massa annat (mamma) tills imorron då alla ska hem till syster m.fam och fira jul. Längtar faktiskt efter julen i år och det är första ggn sen jag var 13 som det händer så jag ska passa på att njuta hela dagen och hela julhelgen för man vet ju aldrig om grinchen får för sig att flytta in i min kropp igen. Ska faktiskt byta klappar med min jobbarkompis imorron också så nu körs verkligen hela racet!

Men ja jag har inte så mkt vettigt att komma med just nu så jag kanske återkommer sen. Men jag bjuder på en bild med mig och baby-M innan iaf <3




Kommentarer
Postat av: Mija

Ni två är sötare än socker! <3

2010-12-23 @ 12:54:20
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Emelie ~ Gravid till barn #1

Gud vad fina ni är!

2010-12-24 @ 08:49:26
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0