Annandag jul

Sitter på jobbet, började 07.00 och kommer ut till återlämningen och möts av 14 bilar. Så der var bara till att parkera dem, ta emot de som kom samtidigt och sen skynda in i värmen för att knappa in i systenet och hinna med allt annat som skall göras innan nästa anstormning med bilar kommer. Jobbar ensam mitt pass men överlappningen är med hor Malin och jag vet inte vad hon kommer att göra för nytta mer än att flytta bilar när (om) hon kommer så det var ju lika bra att få undan skiten nu..

Min jul har iaf vart helt underbar med massa familjemys och god mat, och idag ska jag och pappa hem till min farbror för ytterligare lite mys. Har även bestämt nyår och det blir lugnt och stilla med mamma, pappa och mina syskon med familjer. Perfekt! Orkar inte med så mkt annat heller iofs eftersom mitt jobb satt mig på schemat den 1jan mellan 08-13n i år Igen. Thankyouverymuch! Men vafan... Jag är nöjd ändå. Hade vart Mer nöjd om S hade vart i sverige dock :p
Hur som haver.. Har lite tankar och funderingar kring nästa år och vad jag vill göra och inte göra, men jag har lärt mig att det inte går nå vidare att planera för mkt så vi får väl se hur det blir. Däremot så är det spikat att det nog inte blir något marmaris för mig pga lite olika saker och det suger stenhårt men jag kommer väl åka till juggan och usa ist. Nåt blir det iaf men vi får se vad det blir.. Hade dock vart nice att åkt till marre och solat, badat och festat tills armarna domar bort.....

Har inte så mkt att komma med och tankarna i huvudet snurrar för mkt såhär tidigt när jag knappt är vaken så jag nöjer mig här och kanske återkommer senare när mina ögon inte vill stängas hela tiden.

Heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0