why dont u just shoot me and put me out of my misery?

Fuckfuckfuckfuckfuck!!!!!!! Min kille C på jobbet som jag skulle ha jobbat med är sjuk och alltså inte här, skojade med S om det igår när han hade hört av sig och sa då: haha bara för att det är jag så kommer jag säkert att få jobba med A (allas lilla hatobjekt och den drygaste och mest nonchalanta människa på denna jord). Fast det är klart tänkte jag sen, att Honom ringer de ju självklart Inte iom att verkligen Alla ogillar honom...
Kommer till jobbet idag, ganska nöjd ändå, och ser såklart hans nuna det första jag gör. Det är han och jag hela jävla kvällen. Ingenting sägs och det är nog fan första gången i världshistorien som det har vart såhär tyst på kontoret när jag jobbar...


HATA!!!!! Jag vill gå hem och lägga mig under täcket och kolla på film och låtsas att idag inte är.... Tur att jag bara har 11 arb.pass kvar efter detta för det är vad som gör att jag kommer klara den här dagen.

Om jag överlever så hörs vi. Om jag inte gör det så får min M ta över min biljett till Marmaris så att hon får uppleva det ;)


Kommentarer
Postat av: Mija

Vill ju inte åka till Marmaris utan dig knas! Du ska ju vara min touristguide! :D <3

2010-08-03 @ 20:27:42
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0