tonight is date-night!

Jobbar kväll med Bästa T igår när 2st snubbar kommer in varav den ena är snyggare än Will Smith (ja svarta killar så det var den jämförelsen jag kom på).. Hade dem vid disken och det har aldrig innan tagit en timma att hyra ut en bil, men vi skrattade och skämtade som att vi alltid känt varann och idag ska jag till East efter jobbet med kussen för att möta upp dem :D Hahaha, bananas and I love it! Den ena killen, C som ville att jag skulle komma är verkligen helt bisarrt snygg och inte nog med att killen är typ 1,90 och sjukt musklig så har han även blå ögon. Utan linser! Janet smälte och tackade glatt ja till den dejten mad andra ord ;)

Ska ta på mig massa jobb nu så att tiden går fort på jobbet för nu känns det helt plötsligt mkt roligare :D


Btw: Jag åker om 8 ynka dagar!!!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter super bra, jag väntar innerligt på bilder och at känna alkohol i kroppen :D haha..



8 dagar kvar nu va?

2010-08-13 @ 12:28:34
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0