jag drar nästa vecka!

Oh my Freakin God! Fattar det knappt själv, och det känns helt bissart att jag snart kommer att åka iväg till sol, bad och värme när det i sverige redan är rena rama hösten.. Men ja, de på kontoret är lagom glada och lagom less på att jag tjatar om att jag åker Nästa Vecka precis Hela tiden. Men vadå, jag kan ju inte sluta tänka på det och eftersom jag knappt får in det i mitt eget huvud så försöker jag få in det i deras ist ;)

Snackade med E igår, det var ett tag sen vi snackade och vi bestämde oss för att ses. Dock på mina villkor den här gången och ja, vi får väl se hur länge det håller i sig att vi ses denna gång men vi båda vet ju vart vi står och vad som kommer hända så det går bra.. I likes it ;)

Efter idag har jag bara 3 arb.pass kvar den här veckan. Tiden går faktiskt fort och nu har jag ju Igen nåt att se fram emot innan jag åker för på lördag ska jag hem till M och hennes sambo på fest iom att han fyller 25 och då ska jag också sova kvar för jag ska låna ut min lägenhet. Ser verkligen fram emot lördagen så jag bill att veckan ska gå fort fort. Efter det så är det ju bara söndagen kvar och sen är det en ny vecka, en ny vecka som innebär att det är samma vecka som jag åker till Marmaris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aja. ska sluta tjata nu och jobba på lite de sista 2,5timmarna.. Men jag kommer åter ;)

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej nice!

Problemet är att jag inte vågar fixa det där själv, om man köper från kicks för jag är inte direkt så fingerfärdig eller vad man kallar det.



Tack gumman!

Förstår att du inte är så deppig, för snart åker du ju, och det måste kännas otroligt kul!

Du får ta en massa bilder åt mig, och festa åt mig också där nere :D



Puss & Kram

2010-08-12 @ 11:01:07
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0