imorgon people! JAG åker imorgon!!!!!!!!!!!

Har legat sjuk på soffan hemma hos mamma och pappa sen i tisdags när jag åkte till jobbet och mer eller mindre vände i dörren. Skönt dock för min teamleader såg direkt att jag mådde dåligt så hon sa åt mig att åka hem och stanna hemma tills jag åker för att jag minsann inte har tid att vara sjuk. Min teamleader är faktiskt gullig hon!
Ja så sen i tisdags har soffläge hemma hos mamma och papap verkligen vart det enda som hänt, har bara förflyttat mig till köket, toan och sängen emellanåt och har mer eller mindre sovit Konstant. Lika bra kanske för det blir ju inte så mkt av den varan i turkiet! ;)

Har packat allt nu och jag är ganska säker på att jag har precis så mkt vikt man får ha eller lite mer, haha, tur att vi är 4st som åker så att man kan väga in allt tillsammans! Shit jag har så svårt för det här med att packa lagom, jag vill ju ha med mig allt som jag kanske, ev vill ha på mig för att jag inte ska bli arg när jag kommer ner bara för att jag just då kommer vilja ha på mig det jag inte har med mig.. Men men, problemet löst och jag har med mig det jag behöver och lite till :D haha, väskan är Fullproppad!
Längtar som fan och bara för att det är så nära så längtar jag ju förståss ännu mer, men jag kan verkligen inte få in i huvudet att jag är där snart och jag kommer förmodligen inte fatta det förrens imorron när jag väl är Där oh har kommit in på hotellrummet. Om jag ens fattar det då.. Men sjukt skönt ska det bli och galet jävla kul ska jag ha!

Har pratat en del med C som jag träffade i torsdags och som åkte hem i söndags, han har ringt mig flera ggr men jag har inte kunnat svara och så i måndags så ringer han från USA till min mobil bara för att han ville prata och se hur det var och (igen) lämna sin mailadress och sitt nummer. Hysteriskt snygg kille och så jävla rolig och charmig när han sätter den sidan till. Synd bara att han bor i Minnesota..
Har faktiskt snackat ganska mkt med E också, och ja jag vet inte riktigt men vafan, ibland vill man ha närhet..

Men först: Im off to Marmaris beaaatch! :D Whoooooop to the whoooooooop!!!

Ses och hörs om två veckor! Pussåkram på er alla


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

TAAAAACK :D

2010-08-19 @ 16:16:29
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: A-S

åhhhh!!! Ha det UNDERBART! :D Synd bara att jag behövde åka hem, jag hoppas du hittar nån vänlig själ som vill gå ut med dig första kvällen :)

kram !

2010-08-19 @ 20:24:49
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Imorgon smäller det för din del bruden! :D

2010-08-20 @ 16:42:33
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0