det är inte ok att behöva gå upp kl.04:30!

Fy fan för morgonpass! Visst att man kommer hem "i tid", men det är fan inte ok att behöva gå upp 04.30 och jag är Inte mänsklig när jag jobbar dessa pass. Tur att jag bara har dem idag och imorron och att jag båda dagarna börjar med att sitta i kuren mellan 06-09...
Idag efter jobbet blir det att åka hem till mamma och pappa och hjälpa mamma med smörgåstårtor och sen att göra en tårta till jobbarkompisarna så att de kan fira (??) med mig att jag blig gammal.. Buhu... Åldersnoja AB!! Har inte haft det innan men förra året slog det till och det har ju knappast blivit bättre.........

Iaf, idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag går på semester och imorron är det exakt två veckor kvar tills vi åkr till Marmaris! Saknar min "brorsa" som fan nu och jag saknar dumfan minst lika mkt. Jobbigt dock att han han på fb för så fort en tjej skriver så sitter jag och analyserar och blir äckligt svartsjuk, nåt som jag Inte är van vid för jag är verkligen inte det när det gäller nån annan. Men men, det är som det är och jag vet iaf att han är min när jag väl är där... Fick hem mina kläder från HM igår så nu är jag helt redo att åka, behöver bara köpa lite smink som håller på att ta slut men det kan man ju köpa där också så det är skitsamma eg.

Nu ska jag iaf sluta att svamla och försöka mig på att jobba lite innan det är dags att gå in och sätta sig på kontoret.
Hoppas alla fina har en bra torsdag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0