5 dagar till avgång

Måndag igen, sitter i kuren morgonpass hela veckan och det känns helt ok.. Förutom att det typ inte finns några som helst parkeringsplatser så att jag är sönderstressad i magen.. Men annars så känns det helt ok, speciellt eftersom jag bara jobbar mån-tor denna vecka..

Träffade C och hans kompis N m.fl i torsdags efter jobbet, drog med mig kussen in till stan och mötte upp dem. C är helt galet snygg (och då menar jag SJUKT snygg!), men tyvärr så matchade hans utseende inte personlighetenhela den kvällen.. Var på East först och då var han till en början jättegullig, men efter ett tag därinne så märkte man att han verkligen fiskade eftet uppmärksamhet och att han är mkt väl medveten om att typ alla tjejer dreglade efter honom. Drog iaf vidare till Hells Kitchen och där var det mer eller mindre samma visa, han gjorde inte nåt med nån tjej men tydligen så räckte det inte med uppmärksamheten från polarna och mig så tillslut så sket jag i honom och körde mitt eget race med kussen och hans kompis N. N är förövrigt en helt fantastisk kille, så gullig i sättet och så himla mysig och mån om att alla ska ha det bra och när de skulle gå så kramade han mig jättehårt och berättade hur kul han tyckte det var att vi hade träffats och att han hoppas att vi kan hålla kontakten, så igår addade jag honom på facebook. Gulle!
C har iaf ringt mig, men jag har inte kunnat svara så han har bara pratat in på iq-svar. Sista gången han ringde var han påväg ombord på planet till usa igen och han lät (som innan) lite ledsen för hur han betett sig och hoppades att vi kunde vara vänner och hörs på sms/mail.. Vi får se hur det blir, men jag hade iaf kul den kvällen så det är lite skitsamma :)

Var hos min bästa M och hennes sambo i lördags på fest för hennes sambo som precus har fyllt 25 och det vare så mysigt! Det bjöds på smörgåstårta, tårta och massa snacks och vi spelade brännboll (jag använde Inte "kärring-racket" en endaste gång, Stolt som f-n) och lekte lite lekar, sen blev det massa snack och skratt. Sov över där tills igår och då åkte jag hem till mami och papi igen och lekte med mina småtjejer som hade vart där i helgen eftersom min bror med sambo åkte och bodde på hotell: och de FÖRLOVADE sig!!! Alla vi skrek mer eller mindre rätt ut när vi fick reda på det och det är så galet kul! Min familj är bäst <3

Jag har ju ännu inte skrivit det som jag vill och som "alla" (M iaf.. haha) tror att jag ska skriva men här kommer det: Jag åker till Marmaris på fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska hem till S efter jobbet och fixa med hennes iPod så att jag kan låna den, sen hem till mig och packa, sen hem till E och packa till henne och sen åker jag hem till mamma och pappa igen och fortsätter min vistelse där så att jag hinnet träffa min lilla pappa innan vi åker. Behöver jag säga att jag längtar?? Drömde om dumfan inatt också, bästa drömmen på länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0