Zzzzzzzzzzzzzzzzz........

Tröttmössa idag, har typ inte sovit alls inatt pga dumfan. Men efter att ha tjafsat och bråkat i typ 3-4 timmar så slöt vi fred imorse vid 2-3 tiden och sen gick jag och la mig.. Lagom skönt att vakna när klockan ringde kl. 07.30 och allt man drömt om handlat om dumfan så att man knappt sovit iaf. Men nu är vi iaf sams och vi bestömde en msn-date igen på lördag, för idag efter jobbet ska all min energi gå till min fina fina M <3

Är iaf hysteriskt trött och minst lika uttråkad så för att fördriva tiden lite så hittade jag en liten lista att svara på ;)

1. Namn/smeknamn? Jeanette/Janet
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? Nej
3. Vad har du för planer imorgon? Ev träffa Generalen och sen kanske träffa kussen
4. När åt du senast ett äpple? Nyss
5. Är du hundrädd? Ja och nej. Beror på ras och vems den är.
6. Gillar du att titta på nyheterna? Nej, vill helst inte veta om allt skit som pågår överallt och vad människor gör mot varann. Men jag läser nyheter iaf.
7. Har du någonsin sett en vild zebra? Inte än 
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? E (eller om man inte räknar killar så pussade jag på min lilla kusin N igår, såå jävla söt e han den ungen <3 ) 
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? Prickigt! I love it :D
10. Vems knä satt du sist i? E´s
11. Gillar du dessa random frågor?  So and so
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? Jag tror fan det, 1 milj är ändå 1 milj. 
13. Är du förälskad? Ja :(
14. Tycker du att danska låter roligt? ja.. haha..
15. Har du bra självförtroende? Nej
16. Vem är den vackraste du känner? Min syster <3 
17. Vem vill du vara med just nu? Dumfan
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? Såklart, jag kramas med typ alla och typ hela tiden! 
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? nä
20. Vad är din viktigaste ägodel? Mobilen.. Eller kanske bilen...
21. Kan du lita på någon till 100%? Inte ens mig själv, men jag kan lita på några till så högt det går.
22. Tror du på spöken? Ja
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
24. Vad är din åsikt om giraffer? Fina och långa
25. Dansar du balett? AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!! Nej! Men jag skulle dö av garv om jag såg mig själv i en sån sparkdräkt som de har! :D
26. Tycker du om mjölk? Ja
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? Som jättegammal med all min familj runtom (och helst i marre kanske ;)) 
28. Jordgubbar är... Yummie!
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? Explorer 
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? Ibland
Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:
31. Listor
32.  Dansa och sjunga till en sjukt bra låt
33. Sova
Säg tre personer du verkligen inte skulle klara dig utan:
Nu tänker jag ta bort familjen för de är så självklara ändå.
34.  M
35.  S
36.  A
Säg tre saker du vill göra just nu:
37.  Sova
38.  Åka till Marmaris
39. Åka hem till mig och bädda rent och tvätta lite

Men shit vad tiden går sakta idag, det känns som att jag har suttit här i flera timmar och jag har bara jobbat i 1 timma! Och då har jag redan gjort allt som ska göras Och hunnit svara på de här frågorna, och Eken kommer inte in och jobbar med mig förrens 12.30 så jag har inte nån att prata med. Me is be so bored! Och jag har inte ens nån att ringa till för alla andra jobbar ju också nu...
Jaja, jag får väl försöka underhålla mig själv genom att varva interner 100ggr och sen lär jag väl återkomma och blogga lite till och mitt "underhållande och givande" lilla liv ;)

Btw så har jag och Italienarn inte hörts på en Hel dag, han hörde av sig i förrgår men när jag inte svarade på det sista sms´et så hörde han inte av sig mer vilket är nytt för innan så har han hängt på som en igel och skickat både sms och mail på fejjan när jag inte svarat på sms. Han kanske har "gjort slut med mig" nu? ;) Haha..
Later folks!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag åker dagen efter dig :D

2010-04-09 @ 15:52:12
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack tack!

2010-04-09 @ 17:59:01
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

jag vet iof inga andra som kommer va nere samtidigt.

vet du?

Vi kommer absolut ses på barstreet i dimman. haha

2010-04-09 @ 19:15:29
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha okeii,vem åker du me nu i Augusti då?

2010-04-11 @ 22:39:44
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0