Underbar helg följd av mindre underbara veckor ;)

Jag var långledig fre-sön och han med så himla mkt mys! Jag fick nattbesök av Mister-mistah på torsdagen så vi låg och snackade bort halva natten, sen åkte jag till tandis på fredagmorgonen, sen träffa min finaste M en liten kortis, handla, städa, bädda rent, bjuda bror m.fam på middag, tvättstuga och sen få filmmys med kussen och min S. Sååå nice!
Lördagen blev mysfrulle med S och hennes syrra E sen in till Uppsala och shoppa (5 par skor varav 2 nya till Marre, I like it!), åka vidare och äta mat ihop och sen hem fixa sig och ha förfest hemma hos mig innan vi tog tåget till GJ. Jag fixade gratis inträde på nåt sätt genom att bli polare med vaktchefen och jag lyckades dessutom tappa bort brickan till jackan för 1a gången ever, men då kom vaktisen till undsättning så jag fick gå in med de söta grabbarna i garderoben och leta efter den :) Nådigt glad jag blev när jag upptäckte att den faktiskt fanns kvar! Och sista dagen på långledigheten spenderades iaf med S, generalen och Bulgaren med pizza, film, cola och glass.. Sjukt bra helg och det var inte alls motiverande till att gå till jobbet igen igår iaf, men dagen gick sjukt fort och jättebra. Det enda jobbiga nu är att jag bara är ledig i morron och sen är jag inte ledig förrens den 8 maj igen :s

Men men, shit happends. Jag är glad att jag har ett jobb så att jag kan åka till Marmaris och träffa alla underbara människor där! Pratade med min lilla H i tel häromdagen i över 1 timma och när han berättade hur det såg ut och när jag fick prata lite med J och höra alla bakgrundsljuden så blev jag Jättesaknig! Hoppas hoppas hoppas att den 20 augusti kommer snart! Då får jag äntligen träffa min brorsa, dumfan, lilla H och alla andra igen! Can´t wait! <3

Nu ska jag ta tag i arbetet igen och sen så hoppas jag att min S fortfarande är vaken inatt kl.24 när jag slutar så att jag har nån att go bananas med för jag känner mig sjukt pigg! Holla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0