The day from hell!

Välkommen till jobbet, dagen suger och har sugit hårt hela tiden. Folk är som tokiga och betalar Mer än gärna 15-20.000 för att hyra en bil som de kan åka hem med och de som är strandade utomlands vill mer än gärna komma hem igen. Folk är otrevliga och jävliga och de verkar tro att de är de enda som har det tufft. Men check this fuckface - JAG har det också tufft när alla idioter kommer in och skäller på MIG för att en jävla vulkanjävel spottar aska! Pusim mi purjo era dumma jävlar!

Slutar om 3 timmar och då ska jag ev hem till kussen eller S och sällskapa i nattciggen och sen ska jag hem till Mami och sova nu när pappa har åkt bort i några dagar. Gud hjälpe mig genom denna och morgondagen!

Nu ska jag in till the dark side igen, Arlanda är lika dött som jag känner mig och ändå så är det stressigare än nånsin. Lord have mercy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0