Sweet sunshine!

Nu jobb fram till 15.30 sen så ska min snälla jobbarkompis C hjälpa mig med däckbyte och tvätt på min bil :)
Sen bär det av hemåt mams och paps på middag och sen efter det så ska jag hem till min S och fika och hänga på ballen med filt och tända ljus :D Sweeeeet!

Btw så tror jag att snubben som har hand om bärgningen åt oss på ett av företagen stöter på mig, och det vore iofs trevligt med tanke på att han e snygg som tusan.. Men.. Japp det finns ett sånt! Han är gift! Hahahaha, ödets ironi eller vad? ;) Men han är svensk också vilket är ovanligt iofs :) haha.. sickt iaf.

Nu slutar jag så nu ska här kollas på och hejjas när C byter däck! Later gates

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jo jag åker om en månad,blir borta en vecka då.

2010-04-13 @ 16:43:20
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Will do! :D

2010-04-13 @ 21:08:11
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0