Jag lever (nästan) fortfarande...

Något jobbigt att jag egentligen skulle ha vart ledig tor-sön denna vecka men har bytt med en kollega som behövde ledigt så att det blir jag som har Mördarpassen! Turen i detta är att hon är jordens gulligaste lilla tjej som förtjänar ledigt, för det här folks, det här Sucks!! Helt jävla bananas har det vart idag men som tur var så lugnade det ner sig vid 22-tiden och vi hann få lite gjort iaf.. Nu ber jag bara till Gud att det ska gå bra imorron också när jag får den äran (NOT) att sitta helt ensam på stället mellan 17-22. Är sjukt nervös och känner mig redan sönderstressad... Men iom att jag är troende så får jag hoppas att Gud däruppe håller mig om ryggen och ser till att det går bra!

Iaf. Drömde om bärgarn inatt och det var väldans trevligt vill jag lova, men det kommer Aldrig att hända. Men hey, i drömmar är allt tillåtet ;) Snackade med E idag och fick fina komplimanger och vi bestämde att ses i veckan så jag hoppas att det blir så nu...
Saknar dumfan i turreland som fan. Nu ska jag hem till S och hänga en sväng och snacka lite och sen är det sova som gäller... Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0