Jag är nog lite smygkär i Janis Joplin!

Igår efter jobbet åkte jag hem till mams och paps och åt, lämnade vinterdäcken och hämtade hem mina prylar som jag fått av pappa och sånt som legat nu när jag sovit där. Sen åkte jag till min S för att hänga, fika och kolla lite på film men jag blev så sjukt hysteriskt trött så jag pallade inte åka hem och det blev en spontan sleep-over! :) Nice! Imorse vaknade vi med solksken och firade med att äta mysfrulle på hennes balkong och sen åkte vi hem till mig och röjde och skurade min balkong, tog ut mitt bord och stolar och sen fikade vi lite där innan det var dags för mig att åka till jobbet (där jag-tyvärr-sitter nu). Men inatt när jag slutar vid 24 så ska jag hämta upp henne för inatt ska hon sussa hos mig och imorron så ska vi först äta mysfrulle på min balkong och sen ska vi hämta upp hennes syster och åka på picknick. I loves it!

Skulle ev ha träffat E imorron, men jag har kommit fram till att jag inte ska det för att det inte passar Mig, men vi kanske kan ses i helgen eller nåt.. Om jag inte får nåt viktigare för mig då med ;)
Nu ska jag trötta ut mina kollegor med all energi som jag har över och inte vet vart jag ska göra av.

"These boots are made for walking, and that´s just what they do. One of these day these boots are gonna walk all over You"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0