Its All about Marmaris!

Jag vill åka dit Nu! Jag vill ha sol, värme, stränder, restauranger, barer, balkonghäng, fotbollsmatcher mellan turrar-engelskmän, båtresor, bar-street, bazaren och en massa skuttande/hoppande/skrikande turkar överallt och ingenstans.
Jag saknar Marmaris och folket så jag tror att jag håller på att bli tokig! Det känns som att jag Aldrig kommer att få åka dit och jag känner mig som en 3åring som tjatar om när kalaset ska börja nu när jag tjatar om det Hela tiden. Men jag säger det väl igen: Jag SAKNAR Marmaris! Om nån nu hade missat det alltså ;)

Har inte pratat med Mister-mistah sen i torsdags, och jag undrar om han blev lite puppig eller nåt efter vårt samtal eller om det var nåt annat som gjorde det? Palla bli surig över det som hände eller? Tänker mkt på det iaf och jag tycker inte att jag gjorde nåt fel så om han är det så får han väl va det då... Har iaf galet många tankar som snurrar om allt och inget och jag vet inte varför heller eg. Men det läser sig nog så småningom, det är ju inte världsproblem eg men ibland räcker det tydligen med småproblem för att få huvudvärk...

Nu ska jag hem! Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0