Ingen rast och ingen ro...

Det är fortfarande helt jävla bananas på jobbet, telefonen ringer konstant, det ramlar in bilar från hela europa och människor är som galna pga vulkanens "lilla" utbrott.
Men på nåt sätt, fast man springer runt som yra höns och bara försöker få allt att gå ihop mitt i kaoset, så är det lite roligt. Utmattande och utmanande och tiden har aldrig gått så fort på ett jobb innan tror jag. Jag hoppas dock att det är över snart så att man kan gå tillbaka till den vanliga stressen och de vanliga bokningarna/breakdownsen m.m.. Och framför allt så längtar jag till på fredag! Då är jag ledig och ska tvätta,städa och hinna förbi mina underbara brorsdöttrar och sen på lördag så ska jag S och hennes syrra E in till uppsala och kolla på jysk,Ikea,skopunkten,Rusta och en massa annat. Sen blir det GJ och party heeeela natten (jag ska dessutom dricka!) och på söndag kommer jag och S att ligga i varsin soffa hemma hos mig och äta godis och "dagen-efter" mat och bara slappa.. Helgen ska bli Grym! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0