I lost my way, I cant go back anymore..

Solen skiner, jag har en kaffekopp framför mig och en Redbull i lilla kylen och jag sitter bara ensam i ett fåtal timmar till och är dessutom i återlämningen. Idag är bra. Idag slutar jag kl.18 också vilket gör dagen ännu bättre för sen när jag slutar så ska jag träffa kussen som kom hem från juggan i söndags och som det nu är ca två veckor sen jag såg sist! We likes it :)
Jag är däremot jäkla trött idag för inatt när jag kom hem så snurrade tankar och känslor runt som jag vet inte vad i huvudet (pms AB) och jag somnade inte förren framåt 4 och sen var det bara att hoppa upp vid 7-tiden, men hey det går bra för jag är ledig i helgen! Whoop whoop!

Planerar att få semester nu i Juni med min S också, v.22-23 har vi sökt och hon har fått sin beviljad så jag hoppas att jag med får det. Då hoppas vi på att dra på kryssning, ha massa picknickar och ev gå på gröna lund också och igår så berättade Generalen att han är ledig hela juni så han kanske kan hänga med på en del saker han med. Favorit i repris med han, Bulgaren O och min S på grönan kanske? Haha, så sjukt kul var det i spökhuset när jag hängde i Bulgarens arm och typ kramade sönder den och min S gick mellan Generalen och O som båda var typ mer rädda än henne. Need less to say att alla vi typ Sprang igenom huset livrädda medans ett gäng skitungar garvade? ;)
Ska på picknick med Generalen på lördag eftermiddag i Edsbergsparken, ska nog lägga upp det förslaget då och passa på att kolla upp hur det ser ut för Bulgaren och O på samma gång...

Jag vill åka och shoppa skor! Jag har hittat så många fina på sista tiden och jag måste nästan skita i mitt skoförbud (igen) snart och köpa några par för dessutom så är det några sorter som jag "måste" ha iaf. Typ ballerinas att ha nu i sommar, sommarskor till Marmaris som man kan dansa i utan att de ramlar av (vita + svarta såklart så det är 2par), nya gympaskor/sneakers, tygskor och kanske ett par till högklackade när jag ändå är i farten.. Jag vet att jag har sjukt mkt skor, men jag ska nog ta ner några par till till källaren så att det inte kännss som lika många mer. Och så ska jag till IKEA när lönen kommer och köpa en bokhylla om det finns nån billig som jag kan ställa in i sovrummet och ha som en utställning i med några par skor och så ska jag köpa några krokar som jag kan hänga upp mina hattar på. Oh I wish I was a rich bitch!
Nu ska jag in på IKEAS hemsida bara för det och skriva en "måste ha" lista där med ;) Later gates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0