Ghetto superstar

Tillbaka på jobbet idag, morgonpass i kuren och mottagningen av bilar.. Soft att få sitta här, men idag hade jag kunnat ge MKT pengar för att få sova vidare. Har totalt vänt på dygnet och vart vaken till 4-5 på morgonen i stort sett varje dag i över en vecka och nu helt plötsligt så skulle man upp halv sex?! Som tur är så har jag vart uppe vid 11-12 varje dag fast jag gått och lagt mig så sent så det var inte jättesvårt att soma igår iaf..
Påsken har iaf vart bra, har umgåtts med familjen och ätit God mat (inte påskmat alltså), träffat vänner och bara tagit det lugnt. Mkt skönt och vad som känns Ännu skönare är att jag är ledig två helger till i rad! Holla!!! :D

Hade filmkväll (eller natt snarare) med S, Generalen och Bulgaren hemma hos mig i lördags. Det började med mig och S som kollade på "The Box" med Cameron Diaz (helt värdelös film btw) och sen när Bulgaren hade slutat jobba kl.01 så kom han och Generalen också över.. Sjukt kul, men Generalen var övertrött och därför lite påfrestande till och från, man märker verkligen åldersskillnaden mellan oss nu och jag insåg också att jag inte har några känslor kvar för han på det sättet what so ever. Hoppas att hans försvinner helt för mig också snart bara för det är inte kul med alla småpikar han ger till och från.. Men men.. Skönt att ha han i mitt liv igen och vi är verkligen jättenära vänner nu. Me like!

Idag ska jag och S till IKEA eftersom vi inte kom iväg sist, och jag längtar! Vill att dagen ska ta slut snabbt nu så att vi kan komma iväg, älskar att gå runt på IKEA och kolla och få inspiration. Ska köpa 3 tavellister och lite ramar idag bara eg, men nåt mer kommer man säkert hem med som vanligt ;) Ååååh, låt tiden gå snabbt idag!


Längtar btw som en Galning till Marmaris (och "min" gifta dumfan där), har jag sagt det eller? ;)


Kommentarer
Postat av: A-S

Nu är jag supernyfiken. Vad är dealen med din gifta dumfan? Var han gift när ni träffades eller hur lyder storyn? Berätta nu ;)

2010-04-05 @ 12:47:08
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0