Dont go chasing waterfalls..

Skitdag igen då, nice! Har tom hunnit med att springa in på toa 2ggr på jobbet och tjura samt verkligen Hata 2st personer. Men skönt att veta nu att en del människor pissar på en och då är det väl bara att sluta att vara så jävla naiv och översnäll och inse att de faktiskt inte är värda mer än de ger..

Enda bra är att vi slutar 22 ist för 24 idag och då ska jag hem till mams och paps och mysa och sova kvar där tills imorron och det ska bli så sjukt nice så jag hoppas att tiden går fort nu.
Måste sluta vara så jävla deppig, men hur fan gör man? Tips? Nån?
Tack gode att man har jordens Bästa familj och vänner iaf! <3

Kommentarer
Postat av: Mija

Vem pissar på min Janet?! VA VA VA?! I'll tell you vem som får pissa på dig...INGEN! Blir arg ju. :(

Gråt inte över dumma människor, dom är inte värda ansträngningen och mascara på kinderna!



Me luvs u, var glad, skratta med mig! Inte ledsen Janet för det betyder ledsen-Mija-själ. :(

<3 <3 <3

2010-05-01 @ 11:38:00
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0