Do giftas?

Shit Janet va duktig du är när du lägger manken till! Ja jag berömmer mig själv lite nu faktiskt för detta är andra dagen i rad som jag är uppe i tid och gör massa vettiga saker :D Wohoooo. Vaknade idag, åt frukost, lagade makaronilåda, städade hela lägenheten (damma, damsuga, moppa golv, skura toa) fixade fint på mina nya hyllor, plockade ögonbrynen och fixade naglarna och sen kl.15 så åkte jag till jobbet. Det är duktigt i min värld och jag kan verkligen inte förstå hur jag kan vara ogift fortfarande ;) hahaha
Men en sak som jag låg och funderade på inatt faktiskt var hur det kommer sig att jag alltid träffar samma slags män och hur det kommer sig att alla jag faller för (utom 2st då) blir bortgifta, är gifta (och det vet jag ju ej i början såklart) eller är otrogna och sviniga? Är det jag som väljer fel sorts killar eller är det de som väljer mig? Och hur bryter man det mönstret isf? Inte för att jag måste träffa nån nu, jag träffar E till och från och får uppmärksamhet från honom, jag har Dumfan i turreland och jag har italienarn i italien som kommer tillbaka snart.. Men den enda jag eg vill ha just nu är ju dumfan...

Anyhow. Längtar tills på fredag för då ska jag direkt efter jobbet hem till M och vara nattsällskap åt henne eftersom hennes sambo flyr fältet tills på lördag, så då ska vi mysa och snacka massa skit och det ska bli såå nice! Sen på söndag så ska jag träffa min AG som jag knappt ser nuförtiden och på kvällen så ska min mamma komma över med sin väninna och få i sig lite middag mellan danserna (square/linedance) och kolla hur fin min lägenhet är nu när den är lite mer  klar. Lovely!

Nu ska jag sitta av tiden och sen ska jag åka upp till arlanda och fika med Sheriffen innan jag åker hem och sover :) Iyi geceler/Laku noc/God natt!

Här är förresten bilderna jag tog nu när jag har fått upp sakerna i köket och vardagsrummet :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0