Bara för att det är så sjuuuuukt tråkigt hos mig just nu!

Och för att det tar lite tid vilket innebär att dagen kanske går liiite snabbare också ;)
Här kommer en lista som jag snodde på min själsfrände M´s blogg.. Och jag vet inte hur man gör textenm på den mindre, så den får vara lite skrikig, det bjuder jag på idag ;P

Vilken svordom använder du mest?
Jävla eller fan. Eller min juggesvordom som jag använder i var och varannan mening så fort jag blir lite småsur ;p

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.36

Hur många resväskor äger du?
Ingen resväska alls, lånar från mami och papi.. Men jag har många andra väskor.

Använder du flip-flops?
Oh Yes!

Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys, Coop, Maxi

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ibland ta och ibland vara med. Beroende på humör/utseende just då och Vem som tar bilden. En del människor ska inte ta kort på andra så är det bara ;)

Vilken var den senaste filmen du såg?
The Box med Cameron Diaz. Sjukt dålig film!

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Båda efter varann?

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa som alla i min familj kan åka på.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Såklart. Chok- o- lat ;) haha

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
The best of Guns N Roses

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Vet inte. Vilken är det?

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Japp, men vad kan man ju inte skriva om det är en hemlighet.

När var senast någon stötte på dig?
I lördags när Generalen &co var hos mig. Men om inte han räknas så vet jag fan inte.. :s

Vad åt du till middag senast?
Jugge/albanmat i mängder! Kiflitze, pite, paprika osv.. 

Använder du huvtröjor?
Inte direkt

Kan du vissla?
Ja

Vem var den senaste som ringde dig?
Min syster (och pyret imagen ;) )

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg och dalbanan! Iaf nu när vikingaskeppet är borta.. haha...

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, folk backstabbar tydligen hellre än att prata direkt med en nu förtiden så det gör dom säkert.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jajamensan

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Ganska litet om man räknar Eurostop Arlandastad. Annars finns det 2st lite större.

Hur många syskon har du?
2

Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på vad jag känner inför/om personen.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty Dancing såklart! Och Shaft, och Mamma Mia, och nästan hela Scarface ;)

Äger du några band t-shirts?
Inte.

När flög du senast?
2009.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 st.

Läser du för skojs skull?
Japp.

Pratar du några andra språk?
Ja

Diskar du din egen disk?
Jajamensan för tydligen så gör den inte rent sig själv när man inte bor hos mamma och pappa.

Har du gråtit offentligt?
Mmmm tyvärr.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nä.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja jag har velat ha en tatuering länge nu, men är för feg.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, det tror jag nog. Men samtidigt så gillar jag inte riktigt att bli bjuden så det är svårt.

Kan du kasta macka?
Tror inte det.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej. Men jag SKA dit nån gång.

Vad har du med dig in på bion?
Ibland inget. Ibland mkt.


Har du dejtat någon av en annan religion?
Har jag dejtat någon av samma religion snarare? haha

Vad har du för väder?
Snöigt!!!! Skitväder.

Har du en blogg?

Japp

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Religion.

Gillar du att flyga?
I love it.

När sov du senast på golvet?
Vet inte

Vilken är din favoritdrink?
Hagi special i Marmaris ;)

Gillar du din boende-situation?
Jaa sjukt mkt!

Vilken är din mammas hemstad?
Märsta!

Din pappas hemstad?
Lipjan/Vingåker/Märsta.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte stressiga, men fullbokade för jag försöker alltid att göra saker och träffa folk.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nä inte i trubbel för lärarna gillade mig ;)

Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor, granatäpple, Melon..

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte allrid iaf.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Sådär

Tror du på liv på andra planeter?
Ja

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag kommer bäst överens med bra personer.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning

Gillar du senap?
Sådär

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Allt suger.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej!


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Hmm.. Chandler i vänner? Det är ingen film men det får duga.

Tycker du om att krama folk?
Ja

Skulle du säga att du är trendig?
Till och från

Äger du en digitalkamera?
Ja

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det är nog en av de saker som stör mig mer än allt annat!

Tycker du att du är attraktiv?
Nej

Vad är du allergisk mot?
Rasism ;)

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Jag hette Johnny tills läkaren berättade att jag var en tjej och mamma svarade: Va? Men hon skulle ju heta Johnny! ;) Haha

Nu har det gått exakt 13 minuter. Satan vad fort tiden går nu.....NOT!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA! Marmarisabstinens jaa... Det har jag också, börjar nästan tro att det är något fel på mig!



Okej!:) Jag har inte läst så mycket om det men det verkar vara bra i alla fall! Anledningen till att jag bor just där är för att det är rätt nära hotellet som min pojkvän jobbar på, eftersom att han också ska bo med mig.



Nej, tyvärr! Jag ska bara vara där i 2 veckor i sommar. Buhuu! Hade GÄRNA stannat hela sommaren! haha.



När ska du åka och hur länge ska du stanna?

Postat av: A-S

whooot?! lever hans familj på 1800-talet eller? pommes. värre än Mustafas familj ju, dom har iaf accepterat mig nu efter många om och men. Fan va tråkigt att det blev så... Men jag dömer ingen! Jag har också vart den andra kvinnan som sagt.

Jobbig sits dedär..

Han återkommer till Marmaris då varje år eller? Eller bor han typ där eller nånstans i närheten?

2010-04-05 @ 22:42:03
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Thats so true faktiskt, man saknar det så fort man inte är där. Åååh! Jag vet inte än om jag ska ner i sommar, jag har ju inget jobb så det är ekonomiska problem, men om jag tror rätt så kommer förmodligen min pappa hjälpa mig med det mesta, så jag kan komma ner dit i allafall en vecka.

2010-04-06 @ 00:21:10
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja jag vet inte hur jag ska klara det, Marmaris är mitt andra hem, så det kommer bli väldigt svårt, men hoppas verkligen att min pappa hjälper mig.. Så jag i allafall kommer ner en vecka, det skulle betyda hela mitt liv för mig..

2010-04-06 @ 19:12:53
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: A-S

Ja det märks verkligen hur stor skillnad det är på kulturerna. Ens föräldrar ska väl inte vilja nåt annat än att barnen är lyckliga? jaja, kommer aldrig fatta. Jag antar att hans fru inte vet nåt om er?

Haha, allt är bara fint med mig och Mofasa. Ska förklara smeknamnet i min blogg om jag inte redan har gjort det :p Nopes, han har inte åkt dit ännu och han ska väl fixa det på plats. Jag som vill ha allt ordnat är nervös över att det är han som ska fixa det viktigaste, han vet som inte vad planering är etc. Men han har lovat! Och det var han som fixade lägenhet åt honom och S när hon bodde med honom där förra sommaren.. så jag vet att han kan. Dessutom vet han att jag spöar skiten ur han om han inte fixar det, haha.

2010-04-06 @ 19:30:29
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0