"April April...

"...din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!"

Mitt april-skämt 2010: Smsar Generalen och säger att jag har fått jobb på samma bilfirma som nu fast i Turkiet och att jag ska åka ner och provjobba i sept. Han har (såklart) gått på det och nu fundalementerar jag på vem jag ska lura mer. Det var ju faktiskt ganska kul det här, jobbets hemsida för hela Sverige har gått ut med att vi ska börja hyra ut cyklar och att vi har köpt upp Apoteket-cyklarna i stan.. Haha... Bra Aprilskämt för nästan hela jobbet gick på det, jag inkluderad ;)

Ska försöka klara mig undan fler Aprilskämt nu, men det är bara 3,5 timmar kvar på jobbet och efter det så är det inte 1 april mer och därmed "olagligt" att luras! I min värld iaf ;)

Hoppas ni lurar och inte blir lurade idag! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack!

Jag vet att det inte är enkelt, jag har kämpat fram tills nu, och lyckas älska mig själv, det har gått 20 år, och idag älskar jag mig själv mer än någonsin, allas tid kommer då man älskar sig själv.

2010-04-02 @ 09:45:10
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0