And I hate how much I love u boy, I cant stand how much I need u...

Sitter och snackar med dumfan på msn men idag är ingen bra dag, vi har bråkat ända sen jag loggade in och vi sa hej. Så jävla jobbigt men ingen utav oss verkar kunna sluta prata heller för så fort den ena försöker säga hejdå så börjar den andra att be om ursäkt, jag pallade inte bråka mer först men då började han smöra och sen när han ville göra mig mer förbannad genom att gå så började jag bitcha Ännu mer om just att han villl gå bara för att bråka så nu sitter vi här. Kollar på varann i cam och tjafsar om allt och absolut ingenting, men vi båda vet att det egentliga skälet till att vi bråkar är för att situationen är som den är men ingen vågar ta upp det. Men iom att vi kan se varann så ser vi vad den andra tänker och bara det är ju helt sjukt, jag vet precis vad han tänker på i denna sekund och han vet precis vad jag tänker på också, och ist för att låta varandra prata så pratar vi åt varann eftersom vi vet vad den andra tänker säga och då bråkar vi Ännu mer bara för att det stör oss att vi känner varandra så väl utan att ha fått ge "oss" en ärlig chans. F-ck!!!
Jag vill typ tok-tjura men jag kan inte göra det framför han, jag vill inte göra det framför han för det ändrar inget och det gör saker bara 100 gånger värre också för oss båda.. Men jag hatar den här situationen och jag hatar att jag inte har krafter nog att skita i han och bara totalt slopa hela grejen, men hur fan kommer man över den enda personen som känner det man känner, tänker det man tänker och som kan säga det man tänker innan man knappt ens vet det själv? Hur kommer man över den enda mannen man har träffat som man verkligen skulle kämpa för och som får en att känna sig som den enda i världen? Hur kommer man över den enda man som man älskat mer än man trodde var möjligt? För bara tanken gör fan fysiskt ont och jag vet inte vad jag ska göra så om nån vet det så är det fritt fram att säga det. Jag är öppen för precis Alla förslag!

Nu ska jag fortsätta bråka med dumfan och sen ska jag försöka sova..  Good luck chuck! :(

I LOVE U dumfan!! Why did u let it go this far, why couldnt u just have let me be?! Fuckface!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0