Aj löööv ma home right now!

I morse kom min underbara älskade bror över och borrade upp mina tavlor och hyllor som jag köpte på IKEA (för mina absolut sista pengar btw, men hey va gör det?! :s ) och det blev såååååå fint!!! Jag är seriöst lite kär i mitt eget hem just nu och jag längtar tills jag får visa upp det :D Yaaaay, efter ett år i lägenheten så ser den ut nästan precis som jag tänkt mig fast lite bättre.
I morgon innan jobbet så ska jag storstäda den och ställa i ordning allt till 100% för det hanns inte med idag, bror tog nämligen med sig fasters hjärtan och sin sambo så det blev lek med barnen, skitsnack med svägerskan, hjälpa bror och så laga mat/matlådor innan det kl.15 var dags att åka till jobbet. Och här är jag nu. Behöver jag säga att jag längtar hem? ;)

Jag vill åka till Marmaris NU NU NU NU NU!
Jag var där inatt igen! Helt sjukt egentligen vad det där stället gör med en eller? Ingen av de som vart med mig där har blivit lika besatt som jag är (men min S är ganska nära ändå) så då kan man ju undra om det är jag som är helt jävla hysterisk eller om det faktiskt Är nåt med stället... De kanske drogar alla tjejer med "älska marre- medel"? hahahaha... Iaf så drömde jag att jag var där inatt igen och om det nu är möjligt så längtar jag tills jag får åka ner Ännu mer. Och jag har så sjukt fina spetsklänningar som jag köpte nyligen som jag vill ha med mig och glida runt i, och så har jag ju min tubklänning som jag ska "hotta upp" själv innan också och en massa andra klännigar. Jag vill ha sol och värme, vara ledig från jobbet och få leva i min lilla bubbla.

I natt blir det nog msn-date med dumfan i turkiet också, hade fått ett mail av han:
"Hey lan. Where r u, u dont miss me i think. Come on msn yaa. xxxxxxxxxxx"
Skönt att man är saknad iaf när man inte har vart på msn på 4dagar. Man I love him <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket, det betyder mycket för mig. När åker du ner då?

2010-04-06 @ 22:49:50
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

ÅÅhh vad mysigt. Jag tror nog att det har med rädslan att någoting ska dyka upp och hindra dig / oss från att åka eller komma fram . För jag brukar också ha ont i magen. Självklart får du fråga vad min tatuering betyder, den betyder syskon, och är gjord för min tre äldre bröder, som jag ser upp till, dem är mina förebilder. :)

2010-04-07 @ 11:15:05
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: A-S

Men HUR hopplöst känns det inte? Du vet ju att det aldrig kan bli ni liksom. Jag skulle dööö. Jag menar, jag hade lie ångest över att Mofasas föräldrar hatade mig till en början, men nu (säger han iaf) att dom inte har nåt emot mig och att dom bara vill att han ska vara lycklig, som det ska vara! Jag tror att dom har insett att han är vuxen och kan ta egna beslut och faktiskt tycker om mig, och att jag inte är nån random brud.

2010-04-07 @ 14:29:10
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: A-S

Men fy fan. alltså seriöst, du pratade med han när han var på sin egen bröllopsfest?! haha, det var det värsta jag har hört. Men han kanske mår lika dåligt som du dock. Är han ens kär i sin fru eller är det typ ett tvångsgifte? Du kan ju fortfarande hitta någon du verkligen vill vara med, du har ju alla möjligheter, medan han liksom är fast. det är nog ännu värre för honom. stackars kille. kul kultur liksom.



ojojoj, historien om hur dom har varit mot mig är komplicerad. eller, det är en historia för sig. När jag åkte dit så trodde jag ju inte att dom visste om Sandra. Jag tänkte typ att hon var nån random brud. Och han sa åt mig att jag var den första tjejen han hade tagit hem etc. Klart jag trodde på det, för dom har ju så annorlunda kultur. Man släpar ju inte hem tjejer i tid och otid liksom. Och Mofasas pappa och lillebror var supertrevliga mot mig hela tiden. Men hans mamma, storebror + storebrors fru, dom var som skumma. och jag tänkte att 1: dom gillar inte mig. 2: dom kanske är blyga. Jag kan ju ingen turkiska och dom ingen engelska så det gick ju liksom inte å sitta å prata med dom. Men baba försökte iaf prata med mig, typ gestikulera å grejer. Men hans mamma gjorde aldrig nåt för å försöka konversera med mig. Men när jag började prata med Sandra och fick veta att hon hade varit dit, TVÅ gånger, så fattade jag ju ett och annat. Klart dom hatade mig! Och dom trodde säkert att jag visste om hennes existens, alltså att hon och Mofasa var så seriösa, och trodde att jag var värsta horan. Så jag antar att det var därför dom var så anti mig. sen har jag analyserat massor om det. jag tror att baba tyckte synd om mig och märkte att dom andra var så anti att han försökte få mig att känna mig lite välkommen iaf.

Sen när Sandra berättade för hans familj (via webcam) att hon visste om mig och skulle skicka hem Mofasa till turkiet, så snackade ljög dom ju uta helvete. Sa att jag bara var en kompis som var där över EN dag (var där i två veckor), och att jag bodde i Mersin annars å blablabla.

Sen så när jag och Mofasa började prata med varandra igen så var det väldigt hemligt, dom fick inte veta nåt etc. Sen när dom fick reda på det gick dom ju bananas såklart och ville typ tvångsgifta bort honom. Men nu har han förklarat för dom att han är seriös och vill vara med mig, och jag tror att han har berättat att jag inte visste om Sandra så att dom ska fatta att det var mig det var synd om, att jag inte är en bitch. Och förklarat att dom måste ge mig en chans och lära känna mig, för det försökte dom ju inte sist. så dom har accepterat det och allt är bra nu. Men det kommer ju vara weird som fan när jag träffar alla igen. Dels för att jag tycker dom är svin, både mot mig och Sandra, som ljög för henne och inte berättade som det var, och försökte få mig att framstå som ett rövhål. Vi har ju inte fått en sån bra start, jag och hans familj. Men blir det seriöst mellan oss så blir det nog bättre :) jag är ju faktiskt en riktigt häääärlig tjej ;) hahaha. Kul att du fick världens novell här i ditt kommentarsfält nu btw, haha.

2010-04-07 @ 22:06:16
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0