Ny tid - Ny strid

Jag har haft ganska (Väldigt) mkt fritid på jobbet idag eftersom det vart totalt 15 bilar kvar att ta in när jag kom och därför så har jag också haft väldigt mycket tid att tänka på också.. Vi kom in att prata om året som har varit idag på jobbet och om det har hänt mycket och om det har vart ett bra/dåligt år osv. Jag kan uppriktigt säga att det här året har vart ett av dom bästa i mitt liv om man räknar hur jag mår för Familj/Släkt/Vänner skull, men det har också varit ett av dom absolut värsta om jag tänker bara på mig och hur jag har mått. Här är lite händelser:

Jag har gått på 1 begravning, 1 förlovningsfest och 4st bröllop (varav 1 utav dom, min systers, var dagen efter begravningen som var för min mormor). Jag har hunnit sluta på 2 jobb och har precis hittat ett som jag verkligen trivs med. Jag har hunnit få 2st kusinbarn. Jag har hunnit åka till Marmaris och varit kär och galen och jag har hunnit åka hem igen lika hjärtekrossad som alltid. Jag har flyttat hemifrån (äntligen). Och jag har hunnit med att "go bananas" ett antal gånger med min kusin (Volim te duso, tack för att du Alltid hänger med).
Bland annat..

Men efter imorron är det ett nytt år och nya möjligheter. 2010 ska bli mitt år, jag ska tro mer på mig själv, jag ska gå ner mer i vikt, jag ska se mer möjligheter och jag ska Leva. Jag ska sluta tänka så mycket på vad alla andra tycker och tänker om mig och bara vara, för huvudsaken är att jag själv vet vad jag går för och vad jag är eller inte är.

Let´s leave the past in the past and bring on 2010!


Kommentarer
Postat av: Mija

Självklart kommer 2010 bli ditt år, om inte, så kommer jag se till att det blir ditt år! hotar året lite

Jag ska se till att du förstår att viktigast i ditt liv är DU, att du mår bra, för gör du inte det, så tillför du inget till livet. Du är viktigast, du är bäst, du är underbarast och många älskar dig så mycket att hjärtat spricker lite ibland, jag är inräknad som en av dom! <3

2009-12-31 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0