Inga konstigheter

Idag sov Janet ända till 12.30 och det var mkt skönt, och faktiskt första  gången sen jag vet inte när som jag vaknat av mig själv och inte av en väckarklocka. Duktig idiot!
Idag åktes det till hässelby strand med syster och hennes man samt mamma och pappa för att äta middag hos min systers svärföräldrar, gott med polsk mat den påminner mkt om den juggemat som jag älskar. Fast juggematen är faktist bättre ändå... ;) sen när vi kom hem igen så har jag suttit här och försökt att få till nån design på bloggen, men det är fan inte lätt så nu får den väl se ut som den gör tills jag kommer på hur det funkar. Jag har också försökt komma på hur man kan lägga in en bild på sig själv på ena sidan tillsammans med en text, men jag kommer nog på det också så småning om ifall jag verkligen försöker (insallah)..
Imorron blir det iaf till att flytta hem till min egen lägenhet igen, och det ska bli riktigt skönt. Sen på kvällen så kommer min fina A över från hagsätra och ska äta middag och planera lite nyårsfirande. Det blir ett lugnt nyår med massa par och jag samt A eftersom hon också är singel, så vi får väl vara varandras +1 haha..

Bara för att jag har skrivit om han och tänkt på han (och såg hans okända tvilling ute på "Göta juck" förra veckan) så drömde jag såklart om C inatt Jag var i marmaris i hans brorsas bar och så fort han ser mig så hoppar han över bardisken och säger alla dom saker som jag alltid önskat att få höra...
Jag saknar marmaris så sjukt mycket!!! Jag pratade med min brorsa (C´s riktiga brorsa that is) idag och han berättade om alla planer dom har för baren nästa år och vi pratade en massa gamla minnen från när jag först var i marmaris och om varför hans fam. gjorde som de gjorde så att det blev som det blev mellan mig och C och sa hur mycket vi älskar och saknar varandra. Min brotha from anotha motha is the shit!

Längtar iaf tills nästa år när vi åker tillbaka, och det ska bli sjukt spännande att se hur det blir nu när dom håller på och ändrar om hela strandpromenaden och förstör för oss som Älskar att gå ut där.. Jag som redan har inhandlat en outfit som jag ville ha på beachclub eller seaside ;) haha, jag antar att den kommer att funka lika bra på barstreet, men det är inte riktigt samma sak.Jag levar iaf på hoppet om att det kanske ska ha ändrats igen så att longbeach är öppet hela natten trots allt!

Time to sleep nu iaf.

Laku noc (godnatt) 

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Att märkas när man går ut är ju jätteviktigt. Fan komma in som en grå mus och ingen märker en är ju jätte trist. Killar märker verkligen inte detaljer som vi gör!

Fan jag kommer också sakna longbeach nästa sommar... Har du kille i marmaris? När ska du ner nästa sommar?

Kram!

2009-12-26 @ 01:14:39
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack tack :)Den var väldigt mysig. Hoppas att din var det med!

2009-12-26 @ 19:52:59
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0