Have you ever try to sleep with a broken heart?

Idag var jag i kista/akalla dalen hos min M och hennes K och hälsade på i deras nya hus, jättefint var det och det var så mysigt att få träffa henne igen. Vi ses normalt nästan varje dag men nu hade det gått 3 veckor så det var lite på tiden att vi sågs. Jag är så glad för henne att hon har träffat K för han är verkligen en fin kille och man riktigt ser hur mkt kärlek det är mellan dom. Jag älskar att se mina vänner må så bra!

Det blev iaf en hel den kaffe och skitsnack (som vanligt) och vi kom såklart in på att börja prata om C och situationen vi är i. Jag berättade att vi pratade häromdagen och hon kom med lite råd och sen så beslöt vi oss för att det här är ohållbart och att jag (och han?) bara kommer att må sämre av det om det fortsätter såhär.
Men han är verkligen min stora kärlek och har vart det i 5 år. När vi ses och kan glömma vardagen så är det ju så självklart att det är vi och när han håller mig i handen så är det som att det är en. Det är så otroligt frusterande att veta att det är som det är och att det aldrig kommer att Kunna bli vi. Men jag har aldrig träffat nån som han, och aldrig känt för nån så som jag gör för honom. Vi kan titta på varann och veta vad den andra känner/tycker/tänker och innan man hinner öppna munnen för att säga nåt så kan den andra svara..
Men nu är det dags att gå vidare. 2010 är året som jag släpper honom och lägger oss i det förflutna. Jag måste gå vidare på riktigt och ge killar en ärlig chans, och även om jag inte har lätt för att bli kär så ska jag iaf "försöka". Nu jävlar ska här raggas ;) haha

Köpte Alicia Keys nya skiva idag  också btw, enbart för att jag har fastnat för låten "Try to sleep with a broken heart", men Hela skvan är grymt bra och om ni gillar henne så rekommenderar jag den verkligen!

Så nu ska jag dra på den och diska undan och plocka lite här för mig själv. Iyi geceler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0